Letafate Ashk

*آنـــقدر دوستت دارم که رســـوایی تمام عالـــم را بـــه جان می خرم برای داشتنت*

گمـــــــــان می کـــــردم وقتــــــــی نبــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــاشم دلـــــت می گیــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــرد1 روز1 ماه1 سال از رفتنــــــ ـــــــ ــــــــ ــــــــم می گذرد . . . چه خیـــــال ِ بیهوده ایـــــــ وقــــتی دلت با دیگریســــــــت

*.............................................................*

لُـطفـاً هِـے نَپـُـرس دِلتَـنگے چِـہ مَـعنے دآرَد ؟دِلتَـنگے مَـعنے نَــدآرَد ...!!دَرد دآرَد

*.............................................................*

دوست دارم از تو بنویسم. دوست دارم به تو بگویم که چقدر دوستت دارم. مثل حس بازی در کوچه پس کوچه های کودکی، مثل حس نیاز در سجاده ام.

*.............................................................*

دلم میخواد بخوابم مثل ماهي حوضمان كه چند روزيه روي آب خوابيده

*.............................................................*

خیانته اما.... اونقدر که با یادت بودم با خودت نبودم

*.............................................................*

ببخش منو که باعث عذاب وجدانت شدم

ببخش منو که بچگی کردمو خواهانت شدم

ببخش که التماس من میلرزونه دل تورو

ببخش که میخوام بدونم هر لحظه ای حال تورو تورو خدا

ببخش اگه غرورمو جا میذارم

وقتی که اسم تو میاد رو همه چی پا میذارم عزیز من

ببخش اگه فراموشت نمیکنم

ببخش که تو خیالمم حتی بوست نمیکنم

ببخش که نیمه های شب فاصله رو داد میزنم

ببخش که توی خوابمم اسمتو فریاد میزنم

ببخش که دست من هنوز لایق دستات نشده

راستی بدون که قلب من دلخور از حرفات نشد

*.............................................................*

همیشه کم میارمت .....

همین که مینویسم و به واژه می کشم تو رو.....

دوباره بار غم میشینه روی شونه های من.....

همین که می شکفی مثِ یه گل میون دفترم.....

دوباره گرمی لبات دوباره گونه های من.....

همین که میری از دلم، قرار آخرم میشی.....

دوباره... زخم میخورم، دوباره باورم میشی.....

گریه فقط کار منه تو اشکاتو حروم نکن.....

به واژه ای نمی رسی اینجوری پرس و جو نکن.....

فاصله ها مال منن تو فاصله نگیر ازم.....

بمون که باورت بشه گریه نمیشه سیر ازم ...

*.............................................................*

    چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخند هایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟اما افسوس که هیچ کس نبود...همیشه من بودمو تنهایی پر از خاطره..آری با تو هستم...!با تویی که از کنارم گذشتی...و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایم بارانی است؟...

*.............................................................*

    خسته م از تظاهر به ایستادگی از پنهان کردن زخم هام زور که نیست دیگه نمیتونم بی دلیل بخندم وبا لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راهه

*.............................................................*

    اسمتو رو سیگار نوشتم برای اولین بار کشیدم تا بسوزی و فراموشت کنم اما نمی دونستم با هر پوک ذره ذره میری تو نفسم و می شی همه چیزم...

*.............................................................*

برای تو مینویسم... برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست... برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست ... برای تويی كه احسا سم از آن وجود نازنين توست ... برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد... برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است... برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی... برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی... برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است... ... تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه برای من است برای تويی كه قلبت پـا ك است ... برای تويی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است... برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است... برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است... برای تویی که آرزوهایت آرزویم است...

*.............................................................*

دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام

آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی میخوام

دلم بهم میگفت تورو میشه یه جور دیگه خواست

آخه فقط قلب توئه که با من اینقدر سر به راست

از تو دلگیرم که نیستی کنارم ..

من دارم میمیرم تو کجایی من باز بی قرارم

میدونی جز تو کسی رو ندارم ..

باورم نمیشه اینقدر آسون رفتی از کنارم

*.............................................................*

وقتی خیلی دیره که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوستت داشت ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود .

*.............................................................*

دلم برات تنگ شده….. اما من… من میتونم این دوری رو تحمل کنم… به فاصلهها فکر نمیکنم …… میدونی چرا؟؟ آخه … جای نگاهت رو نگاهم مونده …. هنوز عطر دستات رو از دستام میتونم استشمام کنم…. رد احساست روی دلم جا مونده

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید

*.............................................................*

گرچه این دنیا ندارد اعتباری این را نوشتم تا بماند یادگاری

*.............................................................*

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه یه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

*.............................................................*

چقدرعجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه تا فرياد نکشي کسي به طرفت برنمي گرده تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه

*.............................................................*

بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگزبه اونخواهي رسيد

*.............................................................*

هرگز نديدم بر لبي لبخند زيباي تو را هرگز نمي گيرد کسي در قلب من جاي تو را

*.............................................................*

خواستم براي از دست دادنش قطره اي اشک بريزم ولي حيف تمام اشکهايم را براي بدست اوردنش از دست داده بودم

*.............................................................*

اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت این منم چون گل یاس نشستم سر راهت تو ببین غبار غم رو که نشسته بر نگاهم اگه من نمردم از عشق تو بدون که روسیاهم اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده تو بگو کدام عاشق رنج دوری ندیده اگه عاشقی گناهه ما همه غرق گناهیم میون این همه آدم یه غریب و بی پناهیم تو ببین به جرمه عشقت پره پروازمو بستند تو ندیدی منه مغرور چه بی صدا شکستم

*.............................................................*

    وقتی از دســـــــتتـ دادمـ

    حالــــــم شبیه حـــــال دختر بچه ایـــ بود کهـ بادکنکش را جلوی چشم خــــــودش بــــــاد می بُرد ...

*.............................................................*

سرکلاس دو خط سياه موازي روي تخته کشيد!! خط اولي به دومي گفت ما مي توانيم زندگي خوبي داشته باشيم ..!! دومي قلبش تپيد و لرزان گفت : بهترين زندگي!!! در همان زمان معلم بلند فرياد زد : " دو خط موازي هيچگاه به هم نمي رسند" و بچه ها هم تکرار کردند: ....دو خط موازي هيچگاه به هم نمي رسند مگر آنکه يکي از آن دو براي رسيدن به ديگري خود را بشکند !!


 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت7:42---19 مرداد 1391
داداش محمد سلااام
وب قشنگی ساختی عزیزم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:اس ام اس های عاشقانه,متن های غمگین,دلنوشته,متن در مورد دلتنگی,متن در مورد خیانت,ساعت 15:27 توسط محمدرضا ن| |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت