Letafate Ashk

*آنـــقدر دوستت دارم که رســـوایی تمام عالـــم را بـــه جان می خرم برای داشتنت*

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

وقتى که میگى :

"دیگه برای همیشه فراموشش کردى"

و هیچ احتیاجى بهش ندارى و تمام بد و بیراه های دنیا رو نصیبش میکنى ...

دقیقا همون زمانیه که :

بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده

*.....................................................*

کودک که بودم ، وقتیزمین میخوردم ،مادرم مرا میبوسید ، تمام دردهایم از یادم میرف ...

تا اینکه دیروز زمین خوردم ...

دردم نیامد ...

اما به جایش تمام بوسههای مادرم به یادم آمد ...

*.....................................................*

روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز هم صفر میشود !

هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام !!!

*.....................................................*

تقویم دل من نسبتی با تقویم های جهان ندارد !

میان برگ ریزان خزان ، وسط چله ی زمستان هم می بینی نوشته اند بهار آن لحظه که تو خندیدی !!!

*.....................................................*

ه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه !

کاری نکنه و حرفی نزنه !!!

فقط و فقط باشه !

*.....................................................*

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست !

اگر برف بیاید هست

اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من !

اگر تو باشی هستم ؛ اگر نباشی ... !

*.....................................................*

هیچ وقت از خدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه ؛ فقط خواستم اونی که دنیای منه واسه هیچکی نباشه !

*.....................................................*

برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ، وقتی نبودنت خود مرگیست برای خودش !

*.....................................................*

لعنت به همه راههایی که عرضه ندارند تو را به من برسانند !!!

من حواس فاصله ها را پرت می کنم ؛ تو فقط بیا ...

*.....................................................*

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

چه خوش خیال است....

فاصله رامیگویم....

به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند...

توجایت امن است

اینجا میان قلبم

*.....................................................*

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد،تا همیشه بگویم همین دیروز بود

*.....................................................*

مشب دلم دوباره گریست،بگذار بگرید و بداند هر آنچه خواست همیشه نیست

*.....................................................*

از سالها تقویم میماند و ، از من استخوانهایی كه تو را دوست داشتند

*.....................................................*

لحظه هایی هست که دلم واقعا برات تنگ میشه,اسم اون لحظه ها رو گذاشتم همیشه

*.....................................................*

گستاخی خیالم راببخش ک حتی لحظه ای یادت را رها نمیکند...

*.....................................................*

معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام تنبیهم کردو "همه" به من خندیدند اما من خدایی را کشیده بودم که "همه" میگفتند دیدنی نیست

*.....................................................*

کاش فقط یک بار دیگه بچه بشم،بلندبلند با فریاد گریه کنم تا خالی بشم گلوم داره میترکه از این همه بغض.کاش....

*.....................................................*

خدایا ازتو معجزه ای میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت تو خود بهتر میدانی معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند...نامید نیستم فقط دلتنگم

*.....................................................*

به هیچ روزی پس ات نمی دهم ،به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را

*.....................................................*

بیچاره قلوه سنگی که از دست کودکی به سوی پرنده ای پرتاب می شود … مانده بر سر دو راهی … دل کودک را بشکند یا بال پرنده را

*.....................................................*

'چه دوستی پاکی دارند کفشها...

هرکدام که گم شوند...

آن یکی را آواره خودش میکند

*.....................................................*

یکی دکتر میشه...یکی مهندس میشه...منم درس عبرت شدم برا بقیه

*.....................................................*

قبل از اینکه به کسی بگی : ” دوستت دارم …”

خوب فکراتو بکن

چون شاید چراغی رو تو دلش روشن کنی

 

که خاموش کردنش به خاموش شدن اون بیانجامه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت23:58---30 خرداد 1392
محمدرضا ن این نون واس چیه عایا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:اس ام اس های عاشقانه,متن های غمگین,دلنوشته,متن در مورد دلتنگی,متن در مورد خیانت,ساعت 8:59 توسط محمدرضا ن| |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت